Dagelijks leven

Nu is het echt tijd om weer gezond te eten en te sporten.

We zijn nu een jaar verder. Een jaar geleden ben ik bevallen van Boyd. Mijn zwangerschap heb ik gewoon lekker gegeten waar ik zin in had. Want ja ik kwam toch aan dus op mijn gewicht lette ik niet echt. Ik ben ongeveer 13kg aangekomen dacht ik gedurende de zwangerschap. Een mooi gewicht vond ik zo. Niet dat je nu trouwens denkt dat ik alleen maar slecht at, want ik at ook zeker veel groenten en fruit. Maar had ik zin in een koekje of chocolade? Dan nam ik dat gewoon.

Nu we een jaar verder zijn ben ik op en aan begonnen met sporten/bewegen en het gezond eten. Soms krijg ik ineens een ingeving en de wil om mijn levenstijl voor de zwangerschap op te pakken. Nee ik ben geen fitgirl. Maar ik sportte ongeveer 3x per week en wisselde veel met gezonde maaltijden. Die haalde ik uit boeken, internet noem het maar op. Ik voelde me fit en fijn in mijn lichaam. Dat is nu soms wel anders. Mijn energielevel is nog niet op en top hoog, en mijn conditie des te min. Die is echt heel slecht. Daarom vond ik het nu echt tijd dat ik er wat bewust mee ging doen. En dan vooral doorpakken. Vorige week ben ik daarom nu definitief (als het goed is haha) van start gegaan met het oppakken van mijn Β΄oudeΒ΄ gezondere levensstijl.

Ik eet gevarieerd, meer fruit, drink veel water en probeer elke dag 30 minuten te bewegen. De sportscholen zijn nog dicht (ze gaan bijna open, als het goed is) dus workouts doe ik nu nog thuis via youtube.

Mijn startgewicht nu is bijna hetzelfde, als toen ik zwanger werd. Maar ik voel me niet fit en gezond zoals ik graag zou willen. Dus daar ga ik mee aan de slag! Ik neem je mee in mijn proces en zal zo af en toe eens leuke recepten/workouts of tips en ideeΓ«n delen. Wat wel en niet werkt bij mij.

Het is tijd voor mijzelf! Om mij weer fijn te voelen in mijn lichaam, en de conditie en kracht terug te krijgen die ik vorig jaar had. LetΒ΄s go!

Hoe vond je deze blog?
+1
0
+1
0

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.